miercuri, 27 noiembrie 2019

Așteptând revederea

Mi-e gândul tot la tine în fiecare seară
Știind că ești departe sufletu-mi se-nfioară
Și aștept cu nerăbdare să te întorci la mine
Și dacă s-ar putea aș vrea să vii chiar mâine.

O dulce mângâiere și-o îmbrățișare caldă
Inima o animă și sufletul mi-l scaldă,
Dar pân' la întâlnirea ochilor noștrii vii
Nu-i nici o bucurie, doar gânduri cenușii.

Nu știu cum am trăit viața până la tine
Știu însă că de-atunci ne este foarte bine,
Dar despărțirea asta, chiar de e temporară
Mă face să văd viața-n lumina cea amară.

Și chiar dacă pe Facebook sau Twitter existăm
Ochii sunt la distanță, și nu ne îmbrățișăm.
În lumea din online nu suntem împreună,
Nu vreau așa să fim, nu vreau așa minciună.

Așa că te aștept, visez seară de seară.
Adorm și mă trezesc cu tine-n gând comoară.
Te aștept nerăbdător să vii și înțeleg
Căci fără tine nicicând eu nu voi fi întreg.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu